De vorbit:Mare sau munte?

munte-vs-mare

Buna fetelor si bine v-am gasit.
Astazi e timpul pentru o postare din categoria „De vorbit” , sincera sa fiu in ultimul timp nu prea am avut idei.
Cum mai e un pic pana plec la mare am zis sa va pun si voua una din cele mai cunoscute intrebari :Voua unde va place , la mare sau la munte?

Eu una mereu am fost atrasa de mare , poate si pentru ca am mers destul de tarziu fata de alte persoane.

Noi deobicei cand plecam undeva alegeam muntele , pentru ca e aer curat , plus ca bunicii mei locuind la munte, mergeam mai mult la ei.

Prima mea intalnire cu marea a fost in liceu , tarziu nu?chestia e ca nici nu erau posibilitati plus ca ai mei nu aveau masina pe atunci si le era greu.

Cu toate acestea nu m-am suparat , a fost dragoste la prima vedere , de atunci m-am indragostit de mare.

Si la munte e foarte frumos , sunt peisaje , aer curat , ai ce vizita dar parca tot nu se compara.

Anul asta cand am fost pusa sa aleg intre mare si munte am ales marea pentru ca de doi ani n-am mai mers si chiar mi-era dor .

Vom merge 5 zile in Neptun ( statiunea mea preferata) , deja am facut rezervarile si asta va recomand si voua sa faceti pentru ca fiind sezon estival camerele se dau imediat , am avut un noroc chior sa prindem camera dorita la acest hotel.

E un hotel simplu de 3 stele , nu are cine stie ce conditii insa nici nu ne trebuie , eu ma ghidez dupa principiu ca „La mare merg sa ma distrez , nu sa stau in camera” asa ca daca are un pat bun , baie , televizorul nu conteaza  (e deja un plus) , e buna deja.

Noi de fiecare data am ales acelasi hotel si am fost foarte multumiti de servicii , am ales camera de la parter pentru ca are si balcon iar dimineata e perfect sa ti bei ceaiul acolo.

Fetelor cam asta am avut de zis ,hai , spuneti-mi si voi pe unde aveti de gand sa plecati , ce statiune alegeti deobicei , astept comentariile voastre cu mare drag.

Nu uitati ca noi ne revedem curand cu o noua postare , pana data viitoare:

Pupici si multa sanatate!!!

Anunțuri

13 comentarii

1. Distractie placuta, draga mea, iti doresc sa ai o vacanta minunata!
    In ceea ce priveste subiectul abordat de tine astazi, pot sa spun ca si eu prefer tot marea. Parca nu e vara in adevaratul sens al cuvanatului daca nu fac o escapada la mare. Ce-i drept, la munte ajung mai rar, dar nu-mi pare rau, pentru ca prefer in schimbul drumetiilor, balaceala in apa si statul la plaja. 😀
    Te pup!

Apreciază

2. eu sunt pur si simplu nerabdatoare sa plecam in concediu. anul asta e cumulat cu luna de miere, cu concediul de anul trecut, cu tot! asa ca am ales pt luna august maramuresul, dar nu vom rata nici marea. cand Mr. are un we liber, dam o fuga pana acolo! tot costinestiul e baza

• Ce dragut in Maramures 😵Si noi vroiam sa mergem prin partea asta dar avand in vedere ca de doi an n am mai mers la mare , am ales marea dar vom merge cateva zile si la munte , n am fost niciodata in Costinesti , am auzit ca e super fun , eu sunt mai linistita asa si prefer Neptunul desi imi place si la Mamaia(in special apa ca e joasa) , distractie placuta 😘

3. Vacanta placuta cu multa voie buna! :* Eu sunt fana declarata mare si mai exact Mamaia precum statiune de la noi. De cand eram mica ii faceam capul calendar lui taica-miu ca eu vreau la plaja cu nisip fin si intrare lina in apa :))) Prefer marea si pentru faptul ca ma linisteste cu totul privelistea si zgomotul valurilor, ceea ce nu se intampla niciodata la munte.

Apreciază

4. Neptum mi se pare o stațiune prea liniștită pentru gustul meu, de obicei aleg Costinești sau Mamaia, cred că și anul acesta mă coi orienta către una dintre cele două. La fel cred și eu despre cazare, oricum camera folosește doar pentru duș și pentru cele câteva ore de somn 😀