TAG: 10 lucuri pe care nu le-am facut niciodata

number-437928_1920.jpgBună și bine te-am găsit.

În ultimul articol cu obiectivele lunare, îți ziceam că aș vrea să am un program strict de postat, așa că începând de azi voi posta LUNI-MIERCURI-VINERI.

Am observat că în ultimul timp e la modă genul ăsta de articole, cu lucruri pe care le-ai făcut sau învățat până la o anumită vârstă sau lucruri pe care nu le-ai facut, temă pe care m-am gândit să o abordez și eu azi.

Așa că nu o mai lungesc și trec direct la treabă:

1)Nu am zburat niciodată cu avionul, însă sincer îți zic, chiar îmi doresc, vreau să văd si eu ce senzație ai.

2)Tot legat de travel, n-am ieșit niciodată din România, de ani de zile spunem că vom merge să ne vizităm rudele in Italia dar nici până acum nu am reușit.

3)Și promit că asta e ultima pe această temă, nu am fost niciodată într-o vacanță singură, nu știu nici dacă mi-ar plăcea, deși sunt o persoană căreia îi place să petreacă timp de calitate singură, dar totuși, nu cred că m-aș duce singură într-o vacanță.

4)Nu am operații făcute și pentru asta nu pot decât să mă bucur și să îi mulțumesc lui Dumnezeu.

5)Nu m-am dat niciodată cu placa, n-am fost fană mare nici bicicletă și role dar pe ele măcar le-am încercat.

6)Nu mi-am făcut niciodată un tatuaj, mereu am fost tentată, însă sunt o balanță, așa că mi place să analizez si lucrurile pro și contra când vine vorba de un lucru care va avea un impact așa mare asupra corpului meu și mai ales că e un lucru pentru toată viața, plus ca mă tot gândesc cum o să arate acel tatuaj la bătrânețe pe pielea lăsată, iac, mi se zbârlește pielea pe mine.

7)Nu am condus niciodată, neah, nu e pentru mine, nu îmi plac mașinile, nu vreau să iau carnetul, nu m-a pasionat niciodată.

8)Nu am sărit niciodata cu parașuta și nici nu cred că aș face-o vreodată.

9)Nu mi-am cumparat niciodată un parfum de brand, am mai primit, dar eu să mă duc în magazin să îmi iau, nu.

10)Nu am participat niciodată la un eveniment dedicat bloggerilor, însă îmi doresc mult de tot, sper să am ocazia într-o zi.

Și cam asta e tot, cu siguranță sunt mai multe, însă pe unele nu mi le amintesc, oricum, sper ca ți-a plăcut și că ai mai aflat lucruri noi despre mine

As vrea să mi spui și tu: Ce lucru nu ai făcut niciodată? Nu trebuie sa fie ceva din ce n-am făcut eu, poți alege orice.

Aștept răspunsul tău iar noi ne revedem curând cu o nouă postare, până data viitoare:

Să ai o zi superbă!!!

Anunțuri

41 de comentarii

1. Well clar nu m-am dat niciodata pe ski-uri sau placa dar am incercat patine de gheata si NEVER AGAIN :)) nu am zburat niciodata cu un elicopter dar cred ca mi-ar placea,nu mi-am facut pana acum niciun tatuaj daro sa imi fac in curand.Cam astea sunt lucrurile mari pe care nu le-am facut dar mai am inca multe care asteapta pe lista :))

Apreciat de 1 persoană

2. Unele le-am facut, zburatul cu avionul, vizitat tara straina dar pe vremea comunismului, nu acum. Unele mi le-as dori sa le fac din ce ti-ai propus si tu, altele , nu: parasuta, role, placa …. nu, nu .. 😀

3. Aceeasi parere o am si eu despre tatuaje. Nu am mers niciodata pe un traseu de munte. Adica plimbari scurte da, cu telecabina, dar pe drum normal, chiar prin padure, dar in zone populate, nu sa ne adancim in munte, nu pe carari batatorite, marcate, trasee de minim 3-4 ore intre destinatii.

• Merită să faci o drumeție! Este super! am mers și eu prima oară în această iarnă și ce-i drept acest gând m-a speriat, dar nu am regretat orele de mers prin zăpadă. Important este să faci o drumeție cu o destinație și să îți dorești sa vezi acel lucru. PS. Să fiti pregatiți dacă o faceți iarna, cu apă, șosete de schimb, o bluză de schimb, o boxă pentru muzică dacă sunteți în gașcă mare (e fun), mâncare plus obiecte sanitare. De preferat să aveți și o arma albă la voi ! Distracție plăcută și drum bun vă doresc ! Eu voi posta prima mea drumeție cât de curând. Vă aștept pe blogul meu !

Apreciat de 1 persoană

4. A ajuns si la tine leapsa pe care am inventat-o intr-o noapte cand nu puteam dormi? 🙂 )))))
    Imi plac raspunsurile tale. In afara de ceea ce am scris la mine pe blog, as adauga ca nu am sarit niciodata cu parasuta si nu intentionez. Vreau un tatuaj, stiu ce vreau, dar nu am avut curaj pana acum. Ador sa conduc masina. Imi da un sentimente de independenta si libertate greu de redat in cuvinte. Nu as pleca singura in concediu. Nu ma simt bine in propria companie 🙂 )))) Glumesc! Ideea e ca prefer sa plec cu familia si sa ma bucur de compania lor.

5. eu nu am plecta singura intr-o vacanta, desi mi-ar placea enorm! am fost mereu inconjurata de prieteni. nu stiu ce sa zic ca n-am facut… nu m-am dat cu parasuta/parpanta, dar nu e timpul pierdut, sunt fan sporturi extreme si vreau sa incerc de toate in viata asta