Amintiri din prima mea vacanta

Bună tuturor și bine v-am găsit.

Vă ziceam ieri că m-am hotărât să plec în călătoria numită Superblog, așa că azi vorbim despre Aminitiri din prima mea vacanță.

Am stat ceva timp să ma gândesc, pentru că au trecut câțiva ani bunicei de atunci, însă am găsit povestea perfectă pentru voi.

Nu îmi e rușine să spun, însă eu când eram mică nu mergeam în foarte multe vacanțe, asta pentru că nici nu aveam mașină, posibilitățile nu erau foarte mari și să fim serioși, pe tren cu un copil și toate catrafusele, e mai greu.

Cert e că țin minte că într-un an ai mei s-au decis că au și ei: Dreptul la vacanță și uite așa câteva zile mai târziu ne aflam eu, mama și cu tata pe peron în gară cu toate bagajele așteptând trenul.

A fost cea mai lungă plimbare cu trenul din viața mea, eu stau în Brăila, deci a trebuit să schimbăm două trenuri.

Coboară tu în toiul dimineții cu toate cele și așteaptă următorul tren, prin toiul dimineții ma refer la 01.30, iar frumosul nostru mijloc de transport pleca spre destinație la ora 5.30, așa că am apucat să și dormin în gară, numai peripeții.
Dar cert e că m-am bucurat de priveliște, care era superbă și sincer mi-ar mai plăcea să retrăiesc acel moment.

Am ajuns într-un final la destinație și ne-am revăzut cu prietenii care ne-au făcut această invitație și ei practic au fost ghidul nostru în acest oraș superb.

Prima noastră cameră foto a fost cu noi în această călătorie, din păcate multe dintre poze s-au mai pierdut, fie nu le-am scos noi pe toate (se pare că nu eram cu pozele pe atunci).

Nouă în special ne plăcea să mergem la munte, să mergem prin păduri, să explorăm, mai un grătărel că știți și voi cum e românul.

Rog frumos a se observa poziția corpului 😂

Locațiile pe care le-am vizitat nu aș putea să le numesc, asta pentru că eram foarte mică și chiar nu mai îmi aduc aminte.

Revenind la poveste, țin minte că prietenii aceștia de care va ziceam, ne-au dus într-o pădure și știu că am mers destul de mult și părinții mei mă tot întrebau: Nu ai obosit? și eu ziceam: NU!

Pe atunci eram o mega sclifosită la mâncat, așa că încercau să mi pună rezistența fizică la încercare pentru ca la masă sa am poftă de mâncare, așa că am ales o plimbare destul de lungă dar a meritat pentru că peisajul îți tăia răsuflarea.

Eram foarte fericită să descopăr un loc nou, peisaje frumoase, era aerul curat de munte și era relaxare în compania unor oameni frumoși.

Știam că părinții mei au nevoie de o vacanță în România și că o astfel de plimbare nu reprezintă numai socializare, cât și culturalizare, asta pentru că am fost și la un muzeu și la o casă memorială.

Legat de această amintire, deja am început să căutăm destinații noi și așa am dat peste vacanță cu Christian Tour.

Se pare că Christian Tour susține Dreptul la vacanță, lucru de care o să se bucure și părinții mei atunci când o să le spun.
Cam asta e și cu articolul de azi, sunt curioasă de un lucru:

Voi mai știți unde ați petrecut prima voastră vacanță?

Aștept cu drag răspunsurile voastre, până data viitoare:

Să aveți o zi superbă!!!

Ps: Acest articol reprezintă înscrierea mea la prima probă din Spring Superblog 2019!

25 de gânduri despre „Amintiri din prima mea vacanta

1. La mare, dar nu-mi amintesc chiar prima vacanta, ci pe cele de mai tarziu. Parintii mei nu ma lasau acasa cand plecau in concediu, asa ca de la 2 ani m-au luat cu ei la mare. An de an, până la explozia de la Cernobîl, am fost la mare cu ai mei. Apoi am luat o pauză și după aceea am plecat cu partenerul meu prin țară, iar după revoluție mi-am luat zborul si pe alte meridiane, an de an. De acee,a acum abia astept sa plec prin lume, sa calatoresc, sa se învârtă roata!

Apreciază

2. Parintii mei sunt foarte plimbareti- tocmai de aceea nu lipsea vara sa nu mergem la mare si la munte. Iarna mergeam la schi, la Brasov, unde tata ne obliga sa invatam sa schiem! Surorile mele au prins ceva, eu…deloc! 😀 Dar eram fan bob și săniuță!!! Se toceau șinele de câte ture făceam! 😀 Acum nu concep sa nu plec vara undeva- oriunde! Fiecare om are nevoie macar de o vacanta!

3. Când eram mica, îmi amintesc ca părinții mergeau in fiecare an la munte și la mare. Era atât de frumos … Îmi aduc frânturi de amintiri din diverse vacante deși nu pot sa spun ca știu care dintre ele ocupa primul loc